domingo, 26 de marzo de 2017

Un mes d'arbre amic en imatges: 18 febrer - 26 març


Encara que també he realitzat mesuraments i diverses activitats proposades, m'agradaria mostrar algunes imatges que vaig prenent del meu arbre amic. Està situat en la casa de camp dels meus pares i tinc el costum de tots els matins abans d'anar a treballar realitzar-li una foto des de fa un parell de setmanes. Les dades aniré pujant-los més endavant, tan sol deixar constància de part del meu treball en imatges.


El primer dia no tenia qui em fera una foto així que vaig haver d'esperar a la setmana següent al fet que la fotògrafa acudira en la meua ajuda. Al principi, veure a l'arbre sense fulles em feia dubtar sobre si podria documentar tot el procés en el període lectiu,...imatges posteriors ho van confirmant. Una fotografia el dia del gran aiguat en el qual temia les conseqüències d'una possible pedregada.











I una cançó dedicada

No hay comentarios:

Publicar un comentario